ناظمي: تلاش‌ کرديم حاشيه را از داماش دور کنيم

 

افشين ناظمي پس از بازي دو تيم داماش گيلان و گهر دورود که در ورزشگاه تختي شهرستان دورود لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازيکنان تيم داماش گيلان بازي خوبي را به نمايش گذاشتند.

به گزارش فارس ، وي با اشاره به اينکه تيم گهر نيز يک بازي خوبي را ارائه داد، افزود: به بازيکنان تيم داماش تبريک مي‌گويم آنها امروز با تمام توان به ميدان آمدند و اين سه امتياز را از آن خود کردند.

ناظمي خاطرنشان کرد: امروز در اين بازي تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ايم که حاشيه را از تيم داماش گيلان دور کنيم زيرا قبل از بازي، بازيکنان اين تيم حاشيه‌هايي را در ذهن خود مي‌پروراندند.

سرمربي تيم داماش گيلان خاطرنشان کرد: امروز شاهد بازي قابل قبولي از دو تيم به خصوص تيم داماش گيلان بوديم و تيم گهر نيز در اين ديدار خوب حاضر شد.

ناظمي تصريح کرد: امروز ما در ورزشگاه تختي دورود شاهد تشويق همه‌جانبه تماشاگران دورودي از تيم خود بوديم و در حقيقت اين تماشاگران هيچگونه ناسزايي را عليه تيم ما ندادند که بايد ار آنها تقدير و تشکر کرد.

از هفته سي‌ام ليگ برتر بازي دو تيم گهر درود و داماش گيلان عصر امروز رأس ساعت 16 در ورزشگاه تختي درود لرستان برگزار شد که اين بازي با نتيجه 2 بر يک به نفع تيم داماش گيلان پايان يافت.

گهر درود با اين باخت 19 امتيازي ماند و همچنان در قعر جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال به سر مي‌برد. 



نظرات شما عزیزان:

چقد سخته جدا بودن
ساعت20:47---28 اسفند 1391
سلام

آقاي ناظمي! زحمت كشيديد راضي به زحمت نبوديم.

پاسخ:سلام ممنون از شما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: